ASIAKASCASET – WIDIAN TUOTTEET

Huhuu palautekanava

Civiport – Ensimmäisen asteen keskusteluyhteys

Widian toteutti yhteistyössä S-ryhmän ja Elisan kanssa Huhuu palautekanavan Pohjois-Karjalan Osuuskunnan asiakaspalvelun kehittämisen välineeksi. Huhuun avulla asiakas voi antaa palautetta suoraan asianomaiselle taholle, saada vastaukset kysymyksiin , antaa nopeasti kehitysideoita sekä auttaa kehittämään PKO:n ja asiakkaan välistä kommunikaatiota ja yhteistyötä. Palvelua on käytetty vuodesta 2015 lähtien ja palaute on ollut positiivista. Palvelun käyttö kasvaa tasaisesti.

Lue lisää >>

Empower

Lue lisää >>

Suomen Tilaajavastuu

Läsnäololeimoja ja Taitorekisteri-integraatioita

Lue lisää >>

Puume (Kirjaus.fi)

Läsnäololeimoja pieniltä, liikkuvilta tai lyhytaikaisilta työmailta helposti

Katso video >>

Keravan kaupunki

Läsnäololeimoja varikolta ja työmailta

Lue lisää >>

Evryn JDKirjaus

Asiakkaalle brändätty ja sovitettu Kirjaus.fi -palvelu

Lue lisää >>